söndag 19 juli 2015

Pocket letter

Ja, allt nytt hoppar jag på såklart!
Så direkt från stora landet USA så blev jag helt hooked på pocket letter. 
Det är helt enkelt gammaldags brevväxling i scrapping stil.
Jag tycker det är jättekul, och efter några brev så blev jag sugen på att stämpla! Det är helt fantastiskt ❤️
Jag som varit utbränd vad det gäller stämpling, bara tanken på att göra ett kort fick det att vändas i magen... Jag som älskat kortmakeriet så mycket. Men nu kanske jag är på väg tillbaka till att kunna skapa några kort!

Åter nu till pocketletter :)
Jag tänkte visa mitt allra första!


Jag har ju snöat in lite på förpackningar, jag ÄLSKAR att slå in paket, så på nåt vis så längtar jag att brevet ska bli klart så jag får packa in det extra fint!


Är ni mer fundersam och nyfikna på pocket letter, så kika in i Janettes blog, hon är innovatören av detta nya fenomen :)
http://janettelane.blogspot.se

Ha en fortsatt fin söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar