torsdag 30 juli 2015

Mer pocket letter


Hoppas ni inte ledsnat på mina pocketletters... :)
Jag har verkligen fastnat i denna roliga hobby och brevväxlar både med fasta vänner och "engångsvänner" (dvs jag skickar och den svarar, sedan är man "klar")

Cina var min första pocket letter PAL och henne har jag brevväxlat längst med, vi har på ngt sätt verkligen funnit varandra. Vi har även blivit vänner på FB och jag tycker det är så roligt när man hittar nätvänner som man verkligen "klickar" med direkt ❤️

Cina är väldigt förtjust i rävar och rådjur och liknande, så när jag hittade en stämpel från Studio Calico som aldrig blivit använd och bara låg och skräpade så tänkte jag att den blir ju perfekt :)



Jag tänkte visa baksidan också, så ni får se ett exempel på vad det är vi skickar till varandra.
Ficka ett (överst till vänster) stora gem, ficka två -utstansade muggar i olika storlekar, ficka tre -washitejp, ficka fyra -te, ficka fem -knappar och stickynotes, ficka sex -brevet, ficka sju - lite diecuts, ficka åtta -tags, ficka nio -pytteklistermärken.


Och så till förpackningen :)
Jag hittade ett smårgåspapper på Claes Olssons, så jag köpte det och gjorde en ficka att lägga brevet i... det är så roligt att göra egna paket!
Jag hittade en blomma jag gjort av kaffe filter och mister (för läääängesedan) när jag städade, och såklart så använde jag dem :) bättre att använda istället för att bara låta den ligga och skräpa.

Ha en fin torsdag!
Nu ska jag sätta mig och pyssla ihop ett pocket letter till Marie :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar