söndag 26 juli 2015

Ett till Pocket letter

Ett nytt pocketletter har hittat till sin nya ägare :) Jag och Sofi är fasta pocketpals, så vi brevväxlar hela tiden.. Det är verkligen jättekul!! Jag har legat lite efter i pocket letterandet med Sofi, ett tag hade jag så mycket att göra så det kändes som jag bara åt, sov, jobbade och motionerade... (Tur att Sofi är den tålmodiga brevvännen ❤️) 
Men nu är det semestertider och jag har laddat batterierna till fullo :) och det känns kul att vara i pysselrummet och jag hinner vara där...

Här är mitt pocket letter till Sofi ❤️

Här är förpackningen. Att förpacka dem fint är verkligen något som jag tycker är superkul!!!

 Idag lyser solen och jag har målat massor med plankor idag, så nu ska jag sätta mig och pyssla lite :)
Ha en fin onsdag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar