måndag 2 april 2012

En LO

Jo, faktiskt är det så att jag har gjort en LO...
Men det var faktiskt Ciza, min DT-mamma på Pysseldags som utmanade oss alla med olika alster.
Och jag, göra en LO... Huuua!
Jag satt i timmar och svettades, och det blev bara S**t av allt!
Tillslut så kom jag på att de bästa fotografierna av mina barn finns inte bland fotoalbumen, eller i datorn, utan de finns i mitt hjärta.
De är tagna med minnet och det är bara jag som kan se dem.
På tagen har jag skrivit en personlig hälsning till mina barn som de kan läsa, 
och mina känslor kring alla dessa odokumenterade fotografier.

Jag har stämplat Trampbil på LO:n för att illustrera mina gamla minnen som finns i mitt hjärta.

♥ Tjingeling och tack för titten ♥

6 kommentarer:

  1. Coolt!!! Superfin och annorlunda!

    SvaraRadera
  2. Så fin layout! Gillar tanken bakom som gjort att du gjort LOn så annorlunda...

    SvaraRadera
  3. Sååååå superfint!! Coolt! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Den tanken gillar jag helskarpt! För det är ju faktiskt så det är. Dom där minnena som inte går att fota.


    Det var en jätte fin LO du gjort på ämnet

    SvaraRadera
  5. Detta gillar jag verkligen, kan vara ngt. för oss stackare som inte dokumenterar i bild, men kanske skulle vilja testa. Härligt :O)

    SvaraRadera
  6. Gud så fin!! Vit och vacker. Blir inspirerad bara av att se den!

    SvaraRadera