söndag 1 april 2012

Altrad anteckningsbok

jag har alltid ett kollegir block brevid datorn som jag antecknar små saker i, lite inspiration, swappar jag är med i, hur många julkort jag ligger efter osv....
Och mitt block är ju inte så inspirerande må jag säga...

Så jag tog tag i saken och altrade mitt block :)
Underbara BoBunny papper!

Små stickers och mitt nygamla alfabete "santas workshop" från QK.

Nä, mina goda vänner, nu ska jag ta tag i lite pyssel här hemma :)

♥ Tjingeling och tack för titten! ♥

7 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!!! Milda fina färger. Jag tycker oxå det är roligt att altra, både block och lite av varje =) Har precis som dig ett block där jag skriver lite av varje som behöver kommas ihåg.
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint blev det. Kanske skulle köpa ett block bara för att få altra det ;)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Det är alltid så kul att kika in till dig. Finns alltid nåt nytt och fint att kika på. Finfint block!

    SvaraRadera
  4. Har oxå ett block liggandes där man skriver upp saker tills de ev ska skrivas in i pysselboken.
    Min har inte kommit ifrån ide'-stadiet än - ser fortfarande ut sim den gjorde då den inköptes...
    Gillade din efterbild!! Så fin den blev!

    SvaraRadera
  5. Hi hi...den texten va ju bara en pärla i sej!! Supersnygg blev din scrap bok vännen!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Å vad mycket roligare det blev att skriva ner saker genast. ;-)
    Snyggt gjort, Kamilla.

    SvaraRadera