måndag 3 oktober 2011

Mycket riktigt :S

I fredags hade min promarkerförvaring kommit...
Den som jag väntat på i två veckor, den jag beställde för att ha i Karlstad... *suck* fast jag får helt enkelt göra i ordning den nu :)


Gissa om jag är trött!!
Jag kom hem 04:30 i morse.
Praktiken började 7:30, så 2 timmars skönhetssömn blev det, galet... Jo det är bara förnamnet!
Men värt det?!? ABSOLUT!!
jag fick träffa mina underbara teamisar och shoppade gaaaalet mycket :/
Det ska ni snart få se i en blogg nära dig ;)

Ha det gott alla goa vänner därute!

- Bloggar i farten med min iPhone

5 kommentarer:

  1. Låter som att du hade jätte kul :)
    Själv ska jag på min första scrapmässa i början av nästa månad, jag längtar verkligen :)
    Ska bli kul och se vad som finns och hur tom min plånbok kommer att bli efteråt ! x)

    SvaraRadera
  2. Vilken resa, du hade långt...
    Ha nu en bra vecka!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. jaha....det är en sån man ska ha.....jag som just köpte en låda på panduro!!! =)

    Hoppas du får sova lite mer inatt!!
    massa kramisar pyret

    SvaraRadera
  4. Var har du hittat denna lådan??? :)

    SvaraRadera