torsdag 25 augusti 2011

Lite kuriosa... blogghistoria

När jag började blogga 2007 så gjorde jag 4 inlägg under hela året.
Den 7:e oktober så gjordes det första inägget i min blogg, 
så att det bara blev 4 inlägg känns inte alls så konstigt..

Bättre gick det under 2008 då jag gjorde 108 inlägg under hela året.

Året 2009 slog jag på stort och bloggade hela 142 inlägg under hela året.

2010 så var det lite fattigare och det blev totalt 87 inlägg under hela året.

Och 2011 är inte slut än, men jag har slagit rekordet som gjordes 2009 !!!
Jag har hittills bloggat 151 inlägg detta år..

Ja, det var det ;)
Jag tänkte faktiskt blogga delar av mitt promarkeralbum, men datorn ville sig inte!
Hoppas den är på bättre humör imorgon.


.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.




2 kommentarer:

  1. OJ....det va många blogginlägg!!! =)....men du stumpan.....nu undrar ju jag hur många BLIGGinlägg du tänker göra iår?!! *hi hi,jag är lättroad jag vet* =)

    Kramis kramis

    SvaraRadera
  2. Kul historia, kanske jag skulle kolla mina inlägg i min blogg:)

    SvaraRadera