onsdag 27 juli 2011

Sena juli kvällar...

Det märks att vi går mot mörkare tider nu... 
i början på juli så var det ganska ljust kl 01.00 på natten.
Nu i slutet är det ganska mörkt på sommarkvällarna, och jag myyyyser!
Hösten är min bästa tid på alla vis... jag ÄLSKAR höst!

Jag tänkte visa er en ge-bort-ljus-ask som jag gjort till min syster
jag ska ge bort den nu i den mörka tid som kommer :)
Hon är, liksom jag en riktig ljusfreak!
Fast jag har lite svårt med ljus nu... jag är så rädd jag eldar upp katterna :/
Jag har köpt några höga glas cylindrar som jag sätter ned ljusen i, och då blir det tjockare ljus jag använder.
Men syrran har ju inga nyfikna katter, så då kan jag ge bort lite ljus till henne!

--->Tutorial på Ljusask<---

--->Tutorial på stämplade Ljus<---


Såhär blev min ljusask!


Ett litet meddelande :)


Rosor och knoppar, små hjärtpins som jag fått av Annica


Lite på glänt ser den ut såhär...
Mina stämplade ljus och en liten klädd tändsticksask.


Hoppas ni får lite inspiration att ge bort lite ljus ni också :)
Det är ju så vackert med levande ljus!


.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.



4 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar ask du gjort! En jättebra gå bort present!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Woww this is absolutely stunning Kamilla!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  3. Åh, det här är snyggt!
    Älskar den romantiska vintage känslan på din ask, den är ljuvlig :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhhhh gumman hur söt va nu inte denna lilla ljusask?!! Underbar ju...och vilken bra idé. det ska såååå testas minsann. (måste ju bara komma hem fr sem först,släpade inte med mej en enda liten pappersbit ens...) =)

    Massa kramar till dej

    SvaraRadera