måndag 18 juli 2011

Om jag hade...

...gjort egna inbjudningskort till mitt bröllop så hade dom garanterat sett ut såhär ;)
Enkla och ganska snabba att göra och framför allt...
RÅÅÅSA 


Jag knöt en dubbelrosett av organzaband.


Allt finns hos 
♥ Scraphimlen 

Hoppas ni alla har det bra med sol och semester!!
Hos mig regnar det idag, och jag ska ut å jobba inatt... fast på torsdag kommer min lill sis från södra sverige
Det kommer att bli så kul!!

Fast...
Jag längtar tills nästa år när jag också får semestra.


.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.


7 kommentarer:

  1. Så vacker & elegant kort! Underbara små detaljer!

    SvaraRadera
  2. SÅ stilrent, enkelt och snyggt!!

    Förstår vad du menar- jag fick äran att göra inbjudningskort till ett bröllop en gång- och ja, kan ju säga att jag visste vad jag gjorde den påskhelgen. ;-) Men kul var det! :-D

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Woww this is beautiful and really devine!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  4. Åhh så fint kort... Jag har haft äran att göra inbjudningar till bröllop, tror jag gjorde 50st... De tog tid men roligt samtidigt... :)
    Mysigt me besök men trist att du inte semestrar... Kramkram

    SvaraRadera
  5. Åhhhh så himla gulligt med den lilla dubbelrosetten vännen,det är så fint när man med små medel får till det såååå snyggt! MIII LÖÖV(som nån brukar säga) ;)

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Vilket fint inbjudningskort!! Kan du inte ha en liten tutorial om hur man gör sådär fina rosetter. Jag har problem att få mina rosetter "rakt" :p

    SvaraRadera