torsdag 28 juli 2011

Kortswapp på SS

Vi är några swapp galna tjejjer på forumet Svensk Scrapbooking som skickar kort till varandra.
Vi får utforma korten som vi vill, men initialen på den man skickar kortet till ska finnas med.

Jag passar även på att delta i TOMIC #8 -Stitching faux or real
I´ll particapate in the TOMIC challenge 8 with this card

Detta kort ska till Lillgrodan
This card is for Lillgrodan

Närbild på motivet
Closeup on the motif

Jag gillar verkligen metallhörnen, men tyckte de var så snygga vita, så jag målade dem med akrylfärg, och det gick ju toppenbra :)
I really like the metal corners, this one I paited with white acrylic paint, and it worked like a charm!!

 Några gamla hydrangea blommor, men jag var så frustrerad att jag inte hittade resten av de korallfärgade blommorna , var 17 kan jag ha lagt dem... så mycket saker har jag väl ändå inte!!??
Some old hydrangeas, I was really frustrated that I did´nt find the rest of the coral flowers...
where on earth did I put them..???

Och Lillgrodans initial...

Äntligen har pyssel lustan återkommit!
Det känns verkligen skönt :D

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.

5 kommentarer:

  1. That is an absolute amazing card Kamilla! Love your work!!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Du har gjort det igen, ett underbart fint Magnoliakort. Du är en fena på färgläggning, det tål att upprepas. Ha det bäst!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Hej fialotta!! Helt grymt fint kort,och jag håller med,hörnen vart ju bara ybersnygga vita!! Du är så duktig du. oj oj... Toppensnyggt målat som alltid pinglan! =)

    Tusen kramar

    SvaraRadera
  4. This is so gorgeous! And I also like the tiny little key between the flowers!
    Hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  5. Lovely work and great stitching elements. Thanks for joining us this week at TOMIC.

    Liza x

    SvaraRadera