måndag 4 juli 2011

Kärlek ....

Lite gammal ost igen...

Jag gjorde ett alla kort till min man i februari...
och bloggar det nu :/
Alltså det är tur jag har ett maraton så jag får en spark i rumpen att blogga allt som ligger i utkastet!
Jag har ju dessutom kommit på att man kan trycka på "utkast" och då får man bara se allt som ligger i utkastet, så jag inte behöver leta runt bland allt, både utkast och det som redan är publicerat!
Men Ve och fasa så upptäckte jag saker som låg kvar i utkastet från januari 2009!!!
Jojo.. man är duktig!!
Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att trycka på publicera

Nåväl, här kommer mitt alla hjärtans kort
bara cardstock, stämplar, blommor och spets...



Allt finns hos
Scraphimlen


3 kommentarer:

  1. *hahaha* jah, jag säger då det! ;)
    Det är, enligt mig, en lyxvara att ha en massa gammalt att blogga om!
    Tänk vad glad jag hade varit att ha nåt gammalt att blogga om!
    TÄnk, du kanske skulle dela med dig av dina gamla ostar så kan jag publicera dem inne hos mej istället. Så har mina bloggbesökare också nåt att titta på, för usch va dött det är inne hos mej! ;)

    Kortet är underbart sött!

    KRAMISAR Petra

    SvaraRadera
  2. ha ha ....du är ju skönast i världen du!! Vi kollar ju sååååå gärna på dina gamla ost,och det här kortet är ju verkligen helt underbart fint.....så snyggt gjort med minimalistiska medel....miiii lööööv!! ;)Krävs en sann pysselguru för att få till det...
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart kort! Minimalistiskt och smakfullt så att texten träder fram i sitt fullo.

    Ha en trevlig sommar!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera