lördag 30 juli 2011

Födelsedagsswapp på SS

På forumet SvenskScrapbooking är vi några tjejjer som swappar födelsedags presenter.
Otroligt kul och jag blir som ett barn på julafton när det handlar om paket!


Jag var först ut då jag fyllde år 1 Juli, och allt detta fick jag!!






Och alla dessa vackra kort fick jag 
Helt underbara, eller hur!!


Det är två kort jag inte fotat och en present som kom på efterkälken som jag inte fotat heller (har ju knappt hunnit nåt alls känner jag, bara jobba :/ )
Men jag ska fota dem också, för det var ju en stämpel jag fick som jag så gääärna ville ha.

Tack tjejjerna på SS
Ni är BÄST! 

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.


5 kommentarer:

  1. Wow det var inga dåliga presenter.

    SvaraRadera
  2. OJ OJ vilka himla härliga presenter.....WOW säger jag bara,jag skulle oxå va som ett barn på julafton då!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ WOW vilka kanon presenter du har fått helt underbara:) Kan inte annat en att bli lite avis men du är väl värd allt i hop det är jag säker på:)
    Ha en toppen söndag och vecka som kommer:)
    Kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  4. Det var inga dåliga presenter du fick! Förstår att du blev glad. :-)

    Sen vill jag så klart säga Grattis i efterskott- även om det nu gått typ en månad. :-)

    SvaraRadera