torsdag 7 juli 2011

En Award

En superfin Award från Ztina och Annkan har jag fått!
Tack snälla goa tjejjer!!


Till denna award ska man skriva ner 8 saker som läsarna kanske inte vet om mig!
Så här kommer 8 saker om mig!!

1. Jag tycker verkligen om ljusblått, nästan lika mycket som rosa (men bara NÄSTAN).

2. Jag läser alltid tidningen baklänges.

3. Jag skjuter gärna på allt in i det sista, men får det alltid gjort (som tur är :D )

4. Jag älskar uteblommor, men dödar alltid mina inneblommor (glömmer vattna)

5. Jag har köpt nya promenadskor för min syster tjatade sååå mycket på mig :/

6. Jag älskar att skriva för hand

7. Jag tycker om att springa (fast inte nu när jag gått upp så mycket, då blir mina knän så ledsna om jag ens försöker :/ )

8. Jag älskar musik

9. Jag är så glad över alla bloggvänner och alla fantastiska scrapmänniskor som jag mött/blivit vän med genom åren i denna underbara hobby.

10. Nu ska jag ut på promenad!

Jag skickar denna vidare till:

Annica



Lene


Louise


Eva

Och tillbaka till

Ztina & Annkan

såklart :)

Ha en underbar dag!!



4 kommentarer:

  1. Tack tack tack min raring.... Sitt du still och gör fina kort så dina knän håller sej glada,för vi andra blir ju såååå glada av dina fina kort menar jag....=)

    Kram på´re

    SvaraRadera
  2. Åh, vad gulligt av dig att ge mig en award :) Kul!

    Roligt också att läsa så mycket om dig :) Känns dom om jag känner dig ännu bättre nu ;) tack!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    tack snälla, så gulligt av dig att ge denna till mig!
    Kul att läsa vad du skriver om dig!
    Ha en underbar helg vännen!
    kram lene

    SvaraRadera
  4. Tack, gulle dej. Så kul att läsa lite mer om dej.
    Kram

    SvaraRadera