onsdag 29 juni 2011

Tolkat skiss på SS

Vi i Teamet på SvenskScrapbooking har tolkat månadens skiss -Juni
Och jag använde ju såklart en av mina favorit hÄnglar


Magnolias doohickey dies, doily flowers.
Jag måste använda dem mer känner jag :D
Dom är verkligen söööta!!

Såklart har jag använt MS stansen, här har jag använt stämplarna som finns i locket,
och embossat dem med clear embossingpulver.
Åsså wellpapp, jag gillar wellpapp, det ger en sån fin effekt!

.::..::..::.
Tack för titten
.::..::..::.


3 kommentarer:

  1. ÅHHHH så jädra snyggt kort.....och jag håller med,wellpapp ger en riktigt skön effekt! hÄnglan är verkligen underbart söt och alla dina små "pärl-pluttar" runt om är så himla fint,det får jag ta och härma känner jag...=) Älskar ju dom små fotohörnen......va?!! Har du hört det förut?!! hi hi

    Kram kram min sköna böna

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint.Fint färgval av papper så är det så ljuvligt dekorerat.kram Nina

    SvaraRadera