torsdag 16 juni 2011

Tolkat läsarskiss hos Scraphimlen

För ett tag sedan fick läsare på Scraphimlen bloggen skicka in skisser som vi i teamet skulle tolka...
(Tyvärr sparade jag inte skissen)
men i alla fall, så blev min tolkning såhär!

Underbara klippark, ser ut som frimärken, meee lajki :)
Cirkeln är en Magnolia doohickey die... välanvänd, jag gillar den massssssor!!

Underbara bokstäver från Prima!

Jag vet att många av er hunnit se mitt inlägg om Johannas tröstpris ;)
Jag tänkte ju inte så långt... utan publicerade det och kom sedan på att nja, hon kanske inte fått det än *s*
Nåväl, jag ska publicera det på fredag :D

Ha en underbar dag!!


9 kommentarer:

  1. It is so beautiful! Very nice lacy round of paper you used here - love tis sort of cards! ))) Great job!

    SvaraRadera
  2. Hämtade precis brevet och TUSEN TACK. Allt var jättefint.

    Ha det superbra!
    Johanna

    SvaraRadera
  3. Super snyggt... som allt du gör :D Tack för du delar med dig :D
    Kram pojjo

    SvaraRadera
  4. Hej min söta böna!! Underbart kort med dom små frimärksurklippen och WOW för hela ditt kort,så himla underbart fina färger och så galet snyggt med Maggis die,nu såg jag ju en sak TILL som jag måste ha...åhhhhh,det är ju det jag säger,ska jag hålla på att kolla på dina alster heela tiden så kommer ju mitt köpbegär att bli värre och värre,du gör för fina saker, så är det......jupp!! ;o)
    Karm till dej bruttan

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt kort!1 Underbara papper & detaljer! Ha en toppen dag! Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart ljuvligt kort, färgerna på kortet är så himla fina!
    hoppas du får en trevlig helg :) kram Beea

    SvaraRadera