söndag 5 juni 2011

Sagan om våren

Jag är verkligen förtjust i hÄnglar!!
Magnolia och hÄnglar är mina absoluta favvisar :)
Här är en hÄngel från "Attitude kit" jag gillar den verkligen, hon har lite attityd!


Papperen är från en av mina favorittillverkare,nämligen Pion Design ♥
..Och mina favvoblommor Prima hydrangeas, tyvärr är dom inte alls lätta att hitta nu då de utgått ur sortimentet *suckar tungt*
Jag ska nog skriva ett argt brev till Prima och säga att dom MÅSTE börja tillverka dem igen, dom lyssnar nog på lilla Camilla från lilla Sverige *fniss*

Nåväl!! Det var det :)
Nu ska ja ut å promenera, för idag är det toppenväder,
igår var det orkan med tromber som gick genom västerbotten :(
Jag var på pysselträff där vi inte hade ström alls...
Men idag!! Tjoohoo, fint väder, ström i massor! :D

Om man nu ska fortsätta att hata blogger så kan jag meddela att jag inte heller kan lägga till mig som följare i nån blogg alls *surar*
Jag fattar inte, när ska blogger bli sig själv igen??

Ha en underbar dag, och tack för titten ♥


8 kommentarer:

  1. Underbart fint kort.
    Visst har hon attityd, underbar stämpel

    SvaraRadera
  2. Fortsätt du att hata blogger för det gör jag me.......kan inte kommentera som googlare,måste skriva i webbadress hela tiden.....DET SUGER!!!!

    Jag skriver då på din protestlista DIREKT,hur kan man sluta tillverka dom finaste blommorna EVER,det är ju kriminellt vettja..*morr*

    Kortet är ju verkligen så fint som ett kort kan bli,men så är det ju du som gjort det oxå vännen,och jag har ju varit såld på dina kort hela tiden!! ;O)

    Kram till dej

    SvaraRadera
  3. Jättesött kort med fina detaljer och mysiga färger!

    SvaraRadera
  4. Åhhh denne jenta ifra hÄnglar er jo bare så nydelig ♥
    Og enda flottere blir hun når du har malt henne Camilla!
    Ha en strålende søndag,
    klemmer fra Maya

    SvaraRadera
  5. OH OH OH !!!!! THIS IS ADORABLE!!!!!
    happy Sunday to you...
    hugs, Janiel

    SvaraRadera
  6. Ett underbart kort,du har användt så fina papper och dekorerat så härligt.Kram Nina

    SvaraRadera
  7. Wowww this is absolute gorgeous Camilla!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  8. så snyggt!!!!
    Ett tips till dig om dina blommor... gå in och titta på mycards.se
    hon har dina blommor;)
    Kram

    SvaraRadera