fredag 3 juni 2011

Bloggar vidare med mitt inläggsmaraton :D

Hela dagen har jag funderat och funderat...

Men jag har kommit till det beslutet att jag bloggar vidare på mitt inläggsmaraton!!!

Dock så måste jag hålla bättre koll på de schemalagda inläggen då jag schemalägger så detta inte händer igen, jag har ju en ajfån så det borde ju vara ett enkelt uppdrag!!
Blogger har inte gjort annat än att bråka med mig detta maraton :(
Inlägg som jag inte kan schemalägga (de publiceras direkt  ), shemalagda inlägg som inte alls publiceras, sedan har jag inte kunnat kommentera i en del bloggar, det har bara varit strul, strul, strul

Men...
Det blev ju faktiskt inget inlägg den 1:a juni, blogger strul eller inte!
Johanna, maila mig din adress så kommer en tröstevinst på posten!!

Ha en fortsatt underbar kväll!
Det ska jag ha, dessutom jag ska ju på pyssel imorgon *längtar*



3 kommentarer:

  1. Ja fyyyyy farao va jag är tröttt på blogger(så trött att det blev 3 t:n tillåme) Måtte dom fixa eländet snart man blir ju tokig!! =(

    Och då håller jag tummarna hårt för att du ska drabbas av nån tillfällig glömska ....typ snart....*host host* ;O)

    Kramen till dej

    SvaraRadera
  2. jag tycker blogger borde få smisk!!

    SvaraRadera
  3. Vad snällt Kamilla! Tusen tack! Har skickat iväg ett mail.

    Ha en bra dag
    Johanna

    SvaraRadera