onsdag 11 maj 2011

♥♥♥ A TON of love 4 you ♥♥♥

Jaa, lite Magnolia har ni väl aldrig sett förr???
*fniss*

Jag älskar både deras stämplar och dies!!

Närbild på motivet
Jag ser ju att jag har den där "ton of love" stämpeln... den hade jag glömt att jag hade *rodnar*

Men jag vet inte om jag är knasig, men jag har lite svårt att göra mig av med en del stämplar...
En del skulle jag nog kunna sälja utan att blinka, men inte alla, lååångt ifrån alla!!

Visst har ni sett att det är nya Magnolior på G??

*Lääääääängtar*

Nåväl, väl mött imorgon då ska jag bjussa på mer saker att titta på :)


15 kommentarer:

  1. Så fint kort!! Härliga färger och detaljer...
    Du har något att hämta hos mig!!
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  2. åååh, vilket härligt kort! Så mycket ljuvliga detaljer & underbara färger! Kram

    SvaraRadera
  3. Men guuud vad läckert du har färglagt Beautiful Tilda :)
    Fantastiskt resultat med att para ihop henne tillsammans med fjärilspappret också :) Och du! Jag älskar de där rosa daisysen - fabby!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jätte vackert.
    En fin blanding av det gammal och nya. Å din fägläggning är så snygg. Hon ser så äkta ut.
    Ha en bra dag Kram Louise

    SvaraRadera
  5. Jätte vackert!
    Ja visst längtar man de till nya Magnoliorna!!!!
    Spännande!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Gorgeous card! I love the summery colors and all the lovely details on this card.
    Great job again. Hugs Janine

    May wanna join my candy??

    SvaraRadera
  7. Vilket underbar kort, älskar hörnen... :) Och kom på att jag me har sån punchenella i en låda, måste nog genast leta fram de.. Känner att jag kommer säkert lifta detta kortet.. :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Woww again a stunning card Kamilla! A real beauty!!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  9. Wow såå underbart vackert kort

    SvaraRadera
  10. Kortet är UNDERBART!! Älskar färgerna, upplägget och de übersöta detaljerna!!

    Hoppas allt är bra med dig :)

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  11. ÅHHHHH sötfia vad jäkla fina kort du gööööör!! Jag bara döööör(obs,det va dagens rim) =) Så sjukt fint allt du gör jag kan bara titta mej blind på´t!! =)

    Kram på´re ;o)
    .....och dom nya Mggisarna såg ju bara LÖVLY ut

    SvaraRadera
  12. ååå så fint! underbar stämpel som är så fint färglagd! Superfint!
    kram!

    SvaraRadera
  13. Jättefint kort Camilla!!! Distressproffset! Du är så duktig med detaljerna!

    Kram!

    SvaraRadera
  14. fint kort , dom där metallhörnen gillar jag..

    SvaraRadera