söndag 1 maj 2011

Magnolia

Jag verkligen älskar Magnolias stämplar, meee lajki ♥
Den här söta stämpeln fick jag av min goa kompis Annica när jag var och pysslade i Övik!
Jag blev så himla glad, och det som var mer fantastiskt var att hon prickat in att köpa en stämpel som jag inte hade :O

Närbild på den uuuuubersöta Tildan
Hörnstämpeln tror jag är från Vilda stamps, om jag inte är helt ute och cyklar...

Och nu är det Maj!!
Jisses vad hände?? Nu är det ju vår och snart sommar!!
Ja, det är inte lätt när tiden bara springer ifrån mig, jag får börja springa själv så kanske jag hinner med :P

♥ Godkväll gott folk och tack för titten! ♥




17 kommentarer:

  1. Jasså!? Är det DET man måste göra? Börja springa själv så man kanske kan springa ikapp tiden?
    Bäst att börja försöka! ;)

    Kortet är bedårande och den där stämpeln älskar även jag.
    Men jag äger den inte..liksom typ..alla andra Magnolias stämplar sedan 3 år tillbaka.
    Vet inte varför det blivit så. Men nån ändring får det ju ta å bli ;)

    MÅ gott sötnos!!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  2. Hej gumman :)
    Vet du?? Jag älskar att du älskar Magnolia stämplar! ;) He,he,he!
    Underbart vacker målning tillsammans med dekos som är helt divine. Stämplarna i hörnen är coola :)
    Snyggt darling!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla!
    Så vackert kort, kan förstå att du blev glad som fick den söta stämpel!
    Kram lene

    SvaraRadera
  4. Jag måste säga att jag älskar att du älskar Magnoliastämplar..........för då får vi ju se såååååå fina kort som bara du kan göra!! LÖV DEM! =)

    Hoppas du hittar ett sätt att springa ikapp tiden och sen lägger ut en tutorial på det TACK!
    Kram kram vännen

    SvaraRadera
  5. Mmmmm, så snyggt!, både Magnoliastämpeln och den där hörnstämpeln var ju något att kolla in! Sköt om dig och ha det fint!!!

    SvaraRadera
  6. Ett helt underbart kort har du gjort!! Stämpeln är SÅ fin- och den passar dig och din stil alldeles ypperligt, tycker jag. :-)
    Supersnyggt!!

    Kram och ha en trevlig vecka.

    SvaraRadera
  7. Vilket underbart kort.
    Ha en fin vecka

    SvaraRadera
  8. This art is so brilliant. Beautiful colors and Tilda is colored great. Hugs Janine

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint det var här sen jag var här sist.
    Alltid lika väl gjort och genom tänkt.
    Är en fröjd att få titta in här.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  10. Ett otroligt vackert kort med den söta Tildan.
    Ha det gott vännen.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  11. Superfint kort med en söt stämpel. Gillar också Magnolias stämplar massor, och de blir bara finare och finare för var dag som det släpps nya.

    SvaraRadera
  12. Jätte snyggt kort!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  13. Jag gillar också ditt kort massor - hur fint som helst!!!

    SvaraRadera
  14. Nu får jag nog börja göra som dig och försöka springa ikapp tiden- för nu har jag varit uppe alldeles för länge.;-) Fast man borde ju inte behöva sova alls ibland.

    Ville bara säga att du har något att hämta i min blogg. :-)

    SvaraRadera
  15. Åhh så ljuvligt, sötare går inte :) !
    Tack för dina snälla ord inne hos mig oxå, kan skicka några uppstämplade ex av Tildan med kanin om du vill?!
    Ha det gott o kram!
    / Eva

    SvaraRadera
  16. hej svejs! du har nåt att hämta i min blogg!!! KRAM ztina

    SvaraRadera