måndag 23 maj 2011

En pastellig tag

Jag har gjort en pastellig tag, ofta gör jag mina tags i brunt, men nu körde jag på tattered rose :)

Jag är så förtjust i Prima fåglarna, och texten!
Så himla fin den är

Närbild på texten
(och bladet som följde med mitt "snedsprångs-köp")
Allt finns hos
Scraphimlen
Jeanette har fått hem massor med nyheter, så kika in och se vilka godingar som kan tänkas fresta ;D 


Ja, det blev ingen Mr. Depp för mig :´´(
Nope, med migrän kan man inte åka och se bio...
Men maken och barnen lovade att vi skulle köpa den direkt när den kom ut, men vad gör det...det är ju ingen 3D *surar*
Nåväl, ingen idé att gråta över spilld mjölk!

Nu ska jag fortsätta skriva min uppsats, och sedan är det sommarlooooov!
Längtar så mycket :D

...eller sommarlov, jag börjar jobba den 1 juni, så det blir ju inget lov, men jag har då sommarlov från skolan om man säger så ;)

Ha en underbar dag!








4 kommentarer:

  1. Åh så sött tag du har gjort! Underbara dekorationer & färger! Ha en toppen måndag! Kramis

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så himla fin tag....härlig text med!! =)

    Hoppas din migrän har gett med sej...göra så du inte kan se snygg-depp...fyyyyyy på den!! =(

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert Camilla :)

    Älskar alla dina underbara dekorationer och den lilla fågeln är så söt :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härlig pastellig tag du gjort gumman!!
    Fin text och jag förstår att du är kär i de små söta fåglarna :)

    Tråkigt att du missade Deppárn. Var den i 3D dessutom?! Extra tråkigt att du missade filmen.
    Men mest tråkigt är ju att du lider av migrän...stackare!

    Må gott sötnos!
    Och lycka till med uppsatsen.

    KRAM Petra

    SvaraRadera