onsdag 26 januari 2011

Julkort för v.2

Jag har ju hoppat på en julkortsutmaning där det går ut på att göra ett julkort i veckan... jag har sagt att om jag inte hinner göra ett julkort varje vecka är det ingen panik, men lite kul vore det ju om jag kunde göra ett julkort varje vecka!

Det som jag är då dålig på är att fota mina alster och blogga dem :(
Men huvudsaken är ju att jag gör dem :)

Närbild på den underbara GodJul stämpeln
Finns hos Scraphimlen



Nu mina goda vänner ska jag ta å fortsätta med läxan!!
åsså skapa liite hade jag tänkt hinna :)
Hoppas ni har en bra dag, och hörrni, snart är det fredag *Yyyeeey*


9 kommentarer:

  1. Men åh! Så fint Kamilla :) Jag bara älskar när du håller dig till "vår" absoluta grundfärg ;) ;) Finns inget så vackert som ett riktigt råååååååsa Kamilla alster!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fint kort. Stämplen var jätte söt med Tilda. Text stämplen var också kanon.
    Du är verkligen duktig.
    Måste vara skönt till nästa jul då alla julkort är klara.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  3. Så nydelig julekort du har laget:) Har et lite tips til deg. Det finnes en nystartet norsk utfordringsblogg hvor man skal lage tre julekort hver måned fram til jul. Om du er interessert er adressen deres her:http://hjertebodensjuleblogg.blogspot.com/
    Klem,
    Hanne

    SvaraRadera
  4. Känns det inte konstigt att göra julkort i januari?

    Jättefint oavsett :)

    SvaraRadera
  5. Underbar julkort med så söt motiv!! Tycker att du är sååå duktig som orkar göra julkort nu!! ha en underbar dag! Och lycka till med läxorna! Kram

    SvaraRadera
  6. Men hur söt är inte du då???? Ja just du....*ler* ler än åt din extra kommentar där du inte åt mat och riskerade sätta i halsen...fniss!!! Goa du!
    Kortet är bara såååååå råååååsa och sååååå fint och sååååå bara duktiga du!!! =)
    Ha det så bra vännen
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Superfint!! Jag ska göra mina 3 februari imorgon på en scrapträff :o) Kanske.....

    SvaraRadera
  8. Wow så mycket fint du har gjort på sista tiden. Jag gillade verkligen blomman du gjort av ett hjärta. Det ska jag testa att göra också! Jag hoppas du får en fortsatt fin vecka.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera