måndag 22 november 2010

Mina vänner

Jag har gjort en "mina vänner" bok till min dotter...
Ni vet, en sån som man skriver all fakta om sig själv till sina vänner :D
Jag hittade ett gammalt papper som jag blev såå himla förtjust i, det är brunt med text och jag har ingen ANING om vad det är för märke, eftersom det är en stooor spillbit och jag har skurit bort namnet :(


Inuti gjorde jag ett "bokmärke" så hon lätt kan hitta var hon är i boken.
Jag stämplade den söööta, söta minihÄnglan på den.




Två inlägg på en dag, det är inte illa va ;)
Men det är ju gamla alster, så det är bäst att jag bloggar på så jag hinner visa allt innan årsskiftet!!

Tyvärr är fotoljuset inte alls bra nu, och jag tycker inte heller mitt fototält är bra, jag vet inte om det är kameran som tar så dassiga bilder.
Nåväl, jag sparar ju till en ny :)

Ha en underbar kväll, så ses vi snart igen!

Tack för titten

6 kommentarer:

  1. Very much beautiful bookmark) Love this image a lot))) Great job!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt liten bok. Bra att ha och roligt att skriva när man är yngre.
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Woww this is stunning Camilla!! Looks awesome! So nice!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  4. Jättesöt "Mina vänner"-bok! VIlken smart idé! :)
    Och skulle man vilja kan man t.o.m skriva ut ett X antal sidor från datorn med frågor som vännerna kan svara på! :)
    (om man har en bind-it-all villsäga!) :D
    Framsidan var superdupersöt och bokmärket jättesött! :)

    Må gott!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart söt mina vänner bok!! =)

    SvaraRadera