onsdag 6 oktober 2010

Mer fina Awards

Jag har fått fler awarder!
Jag blir så himla glad, TACK snälla från bottnen av mitt hjärta, jag blir så himla glad ska ni veta.
Det värmer ända ned i hjärteroten!

Av Gulligaste Mummylade/Helene har jag fått denna fina award
Reglerna för denna utmaning:

1. Thank the person who gave you the award.
                 
2. Put the Award on my blog.

3. List 3 things I like about myself.

4. Post a picture I love.

5. Pass this award onto 5 other people.

Sååå 3 saker som jag gillar om mig själv då...
¤ Att jag är så glad, vad vore livet utan glädje?
¤ Jag är duktig på sticka, men hinner aldrig :/
¤ Att jag är duktig på att baka

Sedan en bild jag älskar...
Den här bilden tog vi när vi var och dök i Egypten, och det var verkligen paradiset!!

Sedan välja 5 vänner
Som har det lilla xtra! (the cherry on top!)

¤ Louise

¤ Annica

¤ Lene

¤ Malin/Majamelon

¤ Petra/Peu


(¯`'•.¸ -:¦:-•:*'""*:•.-:¦:- ¸.•'´¯)


Av underbaraste
Terés har jag fått denna
Den här har jag fått tidigare och och skickat vidare



2 kommentarer:

  1. Naw! Tack Kamilla :)
    Jag lovar att skriva om den snart :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Tack söta Camilla för din omtanke. Så gulligt av dej, det värmer ska du veta.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera