fredag 22 oktober 2010

Maidens bäbiskort

Ja, Maiden/Kerstin trodde ju att det skulle bli en son... så jag gjorde ju först ett pojkkort *skrattar*
Men sedan så fick hon ju ljuva Ingrid, och då blev det byxbrått att göra ett tjejkort!!
Men det är ju tur att man kan ge bort det till någon som får en kille också :D

Den söööta bäbis hÄnglepojken

Närbild på motivet


Liten detaljbild...älskar lite slitna snören!


Såklart den ljuva Magnolia doohickey 'dragonfly'
Jag köpte på mig den vackra 'Tilda Doily' i helgen och den är sååå fin!!

Hoppas allt är väl med er, jag kan säga att det går trögt med pluggandet nu, men det är väl för att det är fredag, men jag ska jobba på som 17 och så kanske jag kan få pyssla gärnet i helgen ;)

Jag har en rolig nyhet att dela med mig av, meeen den kommer senare!!!
Jag är sååå glad och stolt..men än är det en heeemlis!!


Ha en fantastisk fredag alla underbara läsare och goda vänner!!
Tack för titten!


23 kommentarer:

  1. Underbart vackert kort :)

    Spännande att få veta hemlisen sen :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Jag såg nyss att jag hade ju skrivit helt fel i min blogg ang ditt blog candy *sorry*
    Jag skrev 20:e Oktober.... *hmmz*

    Nu är till rätt :)

    kram kram

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅÅ fint kort! Avis på alla som får tag i hÄnglars nya stämplar.....=)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  4. Vilket härliga kort du har gjort! Du har verkligen så många fina detaljer på dina alster!

    SvaraRadera
  5. Så fint kort! De är verkligen söta de där hänglarna, men jag kan verkligen inte få till något snyggt med dem. Impad av dig som lyckas så himla bra!

    SvaraRadera
  6. Det här är verkligen ett riktigt, riktigt snyggt kort måste jag säga! :) Älskar stämpeln också, inte sett den förut.

    SvaraRadera
  7. Hej

    Ja vad ska man säga så mycket fina saker du har gjort sen jag senast var här inne. Är lika roligt varje gång man är här inne för man får så otroligt insperation från dig.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oj så gulligt!
    Jag måste verkligen skynda på med mina 100 alster för jag vill ha Magnolia-diesen! Allihop! Att du har dem på allt gör ju inte saken bättre =)

    SvaraRadera
  9. Oj vad sött babykort. Du är superduktig på att måla dina figurer. Håller med om att Magnoliadiesen är underbara. De skapar ett så´nt ha- begär.

    Trevlig Helg!

    Kram till dig och katterna.

    SvaraRadera
  10. Åh så fint kort! Din färgläggning är ju super.

    Ha en trevlig helg!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  11. Jättesött kort! Du är så duktig på att färglägga dina motiv, bler impad hela tiden! Spännande att få veta hemlisen sen, är såååå nyfiken!

    Ha en underbar helg vännen och lycka till med pluggandet och pysslandet!

    Kramis från Susanne

    SvaraRadera
  12. Helt underbart bäbis kort, me like!
    Lycka till med pluggandet o pysslandet!
    Kramar

    SvaraRadera
  13. For et fantastisk flott kort, lekre farger og nydelig malt motiv!

    Klem

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Ha,ha,så det kan bli. Kortet är så fint. Vackra papper, fint motiv och detaljerat. Vill också ha dragonfly!!! Vad pluggar du till! Själv är jag förskollärare. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  15. hej min vän!
    tack för din hälsning!!! Det är bra här, trött och sliten, men annars bra. Skönt att du snart kan börja släppa läsandet lite!
    Helt underbart kort och stämpeln är så söt!
    Ha det gott vännen och ta hand om dig och familjen!
    Kram lene

    SvaraRadera
  16. Så himla gulligt gillar kortet du har gjort jättemycket:) Ha en underbar söndag och vecka som kommer, kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  17. Hihihi...ja, hon skulle då krångla till det med att få en tjej.kortet är jättefint. kram...tyrasmatte

    SvaraRadera
  18. Kortet är superfint!

    Hemlisen låter mer än lovligt spännande! Du måste berätta NUUUUU! *S*

    Ha en toppenvecka!

    SvaraRadera
  19. Vilket superfint kort! Men det var ju nästan tur att det blev en flicka så att du blev "tvungen" att göra det andra kortet också ;) Hur fina som helst båda två!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  20. Men var det DUU som kom fram och sa så snälla saker i Ö-vik så jag nästan började stamma, Haha!! Att jag inte kände igen dig, SvenskScrapooking-Kamilla har ju varit en av mina idoler och inspirationskällor sen jag just hade hittat denna hobby och SS och blev helt bländad av ett Alla Hjärtans-alster( en tårta ?) som du gjorde som inspiration till en utmaning, måste varit feb -09. Fortfarande nåt av det läckraste jag sett!
    Hoppas vi får tillfälle att prata lite mer, på nästa Ö-viksträff kanske!
    Kramkram! / Eva

    SvaraRadera
  21. Såå himla fint kort! Blir förstummad ;)

    Ha en trevlig helg!

    /Emmelie

    SvaraRadera