fredag 1 oktober 2010

Julkorts utmaning på SvenskScrapbooking

Idag sparkar vi igång ett helt nytt gäng med utmaningar på SvenskScrapbooking!

Kom in och kika vad vi hittat på!!

Detta kort är till vår roliga Julkortsutmaning, med tema vintage...


.:♥:.
Närbild på motivet, jag målade med Vintage photo och på kinderna la jag lite aged mahogny.


.:♥:.
Spets, organzaband och en stämpel från Elzybells
Det var allt för mig idag!!

Nu är det nedräkning till mässan/träffen i Övik!!
Jag har gjort mina 50 alster och jag ser sååå fram emot att få handla lite, än fast det inte ska vara nån mani shopping.
Dock är det ganska dyra (men nödvändiga) saker som står på önskelistan... mer Magnolias doohickeys, spellisar och en och annan stämpel då förståss..

♥ Tack för titten




12 kommentarer:

  1. Så otroligt snyggt du färglägger!!! Hoppas du får tag i de sakerna du har på önskelistan. Ha en bra helg!!! Kram, Lena

    SvaraRadera
  2. Sååå fint kort Camilla. Och vilken söt stämpel;). Riktig vintagekänsla över det hele. Du e för go vännen, nödvändiga och dyra scrapsaker. Mmmm, jag fattar vad du menar, men det låter så kul. Ungefär som att ja grönsaker är dyra att köpa men nödvändiga, fniss. Ja, du såna är vi scrappare.
    Kram o riktigt skön o trevlig helg och jag önskar dej en fantastiskt rolig shopping, även om du bara ska köpa det "nödvändigaste":).
    Petra

    SvaraRadera
  3. Hur snyggt som helst!Jag bar älskar vintagestilen men tycker själv att jag inte riktigt behärskar den.Kanske man kan få några bra tips av dig nästa gång vi träffas.För det hoppas jag verkligen att vi snart ska göra.Kanske har du då köpt något kul som jag kanske kan få låna.Vet ju att du har många fina stämplar från bla magnolia och hänglar.
    ha en underbar helg!
    Kram Catharina

    SvaraRadera
  4. Kanon snyggt vännen! Älskar vintage stilen!!!!
    Va kul att åka på mässa och få handla lite, hoppas du hittar det du vill ha!
    Ha en skön helg!
    Kram lene

    SvaraRadera
  5. Wow! Så otroligt snyggt! Fantastiska färger och underbara detaljer!

    SvaraRadera
  6. Oh så fint vintagejulkort. Färgerna är så läckra och den lilla texten var verkligen gullig. Jag borde också hålla lite hårdare i plånboken men det är sååååå svårt för en stackars scrappare när alla härliga nyheter poppar upp och det gör de ju hela tiden.

    Kram Ingela och hälsa katterna!

    SvaraRadera
  7. Du är ju helt fenomenal på att färglägga, tycker jag! Superfint kort!!

    Alltså, jag måste ju erkänna att jag sneglar mer och mer efter de där doohickeysen. ;-)

    Ha en riktigt trevlig helg!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  8. Åh vilket kanonsnyggt kort! Så fint du har färglagt.

    Du är välkommen till min utmaning!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  9. Du , detta är ett mycket fint kort. Jag tycker att den vintage stilen är himla fint. Fast jag kan ju inte måla i en färg. Måste nog öva lite.
    Kul att du får går på mässan snart. Om du hittar en sån fin QK hörn stans, som du använder på många av dina kort.......ta en med till mig.....jag hittar den inte här. Betalar bra!!!!
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  10. Ohhhh wow Camilla that looks really stunning!! Became a follower so that I don't have to miss anything!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  11. Men hallå där skatt! ♥
    Låt mig börja med att säga: STORT GRATTIS ♥ till top 5 på MDUC!! Väldigt välförtjänt! :)
    Återigen ett otroligt vackert kort du gjort och vilken underbar idé att måla Tilda i bara vintage photo :)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Å - SÅ - VACKERT!!!

    och bara med Vintage Photo! Du är fantastisk!! :)

    SvaraRadera