måndag 6 september 2010

Magnolia down under

Nu ska jag minsann inte vara ute i sista minuten till Magnolias down under challenges!
Jag blev så besviken sist jag inte hade koll på tiden, så när jag skulle lägga in mitt kort, hade tiden gått ut :(
Här är mitt Magnolia kort med:
FEATHERS, FUR OR FINS - You could use one of the gorgeous Magnolia pet images, use an image with a feather in it (seemed to be a popular choice), birds, mermaids - the list goes on and on!
Jag hoppas fjärilarna räknas :D

.:♥:.
Well, this time I´m not going to enter in the last minute to the Magnolia down under challenges!
Last time I thought I´ll participate the time has ended :(
Here´s my Magnolia card..
I sure hope the butterflies is counted :D

En närbild på den underbara Tilda
.:♥:.
Closeup on the lovely Tilda.

Såklart också en närbild på den söta fjärilen
.:♥:.
And of course a closeup on the cute butterflies En lite suddig bild på blommorna och den andra fjärilen, man kan också se en glimt av det fina gamla papperet
.:♥:.
A kind of blurry photo of the flowers and the other butterfly, and you can catch a glimt of the oooold paper in the backJa, det var allt för mig idag
nu ska jag plugga vidare och sedan förhoppningsvis hinna pyssla lite :)
.:♥:.

Thats all 4 today, now I´m heading off to bury my self in my schoolwork
But hopefully later today I´ll manage to craft a tiny bit :)

.:♥:.
Tack för besöket

.:♥:.
Thank you for the visit

17 kommentarer:

  1. Såå snyggt kort! Fin färgkombo såklart! :)
    Jag tror att den där symaskinen åker fram för mig snart för det blir ju såå fint.
    *plockar in i minnesbanken*
    Kraaam Lousan

    SvaraRadera
  2. Men....vad snyggt :) Så härligt! Hon är ju så evinnerligt söt den här lilla jordgubbsTildan och du har målat henne så snyggt! Älskar den gröna färgen på hennes klänning. Och fjärilarna är pricken över i på ett så här vackert kort.

    Tack för dina vackra ord inne hos mig :) Du rockar! ♥

    SvaraRadera
  3. Jätte snyggt och visst är hon söt denna tilda.
    vackra fjärilar har du också med!
    Kram lene

    SvaraRadera
  4. Så ljuvligt fint kort. Stämpeln är underbar och det är så fint när man syr runt kanterna. Och fjärilen är så söt, ett kort i min smak. Jag bestämmer att du vinner ;) Kram Gertrud

    SvaraRadera
  5. Helt underbart kort! Kramar!

    SvaraRadera
  6. A beautiful card! I love the butterflies. Gorgeous papers and great colouring!
    Thanks for playing at MDUC this week.
    Hugs
    Kylie

    SvaraRadera
  7. Ja absolut, mycket nödvändig shopping blev det i helgen! ;) Eh hrm... fast pengarna gick mest åt till verktygen och det är ju alltid bra förstås...

    Vilket underbart sött kort du gjort oxå! Så sött och vackert! Gillar när du väljer olika läckra bakgrunder när du fotar dina alster, det blir effektfullt! ♥ Kram kram!

    SvaraRadera
  8. Underbart sött kort. Gillar detaljen med stickles innerst på vingarna på fjärilarna och färgläggningen är superfin som vanligt.

    SvaraRadera
  9. Ja visst är det tråkigt med trasig dator, hoppas du får ordning på din med. Jättefina blommor du har gjort nedanför, verkligen fiffigt!

    SvaraRadera
  10. Men gudars vad fint!!! Hon är underbart söt, gillar den mjuka fina färgläggningen. Åså sytt och bling - mmmmm!!

    SvaraRadera
  11. SV: Yes kyrkan är gjord med cricuten! :D Nästan så att jag borde utmana mig själv att inte använda den. *S* Kram

    SvaraRadera
  12. Such a pretty card - so many wonderful elements you've added in - thanks for playing along at MDUC.

    SvaraRadera
  13. Gorgeous card! Love the butterfly.
    Hugs
    Cordine

    SvaraRadera
  14. WOW, such a wonderful card! Love it!

    Thanks for joining us at MDUC!

    Hugs Tanja

    SvaraRadera
  15. WOW! gorgeous colours and details and beautiful layout! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane xxx

    SvaraRadera
  16. Åh, gilla, gilla. Relativt ny på det här med scrapping och en hel del idéer får jag genom att kolla runt på andras. Detta kort var så sött.

    SvaraRadera