fredag 24 september 2010

I brist på nya stämplar...

...så får jag använda dom gamla!
Jag älskar dom fina Faerie song art stamps... jag har bara två av dem, men de är sååå fina och tur att dom kommer till användning igen!
Jag är lite dålig på att använda mina stämplar, dom bara mest ligger och dammar *rodnar* 
.:♥:.
Lite närbilder...
Jag är sååå förtjust i Magnolias doohickey!!
'Vintage tag' heter denna :D
.:♥:.
Närbild på motivet!
Jag tycker helt klart bäst om distresser.
Det ger en mjuk övergång, samtidigt som det kan ge ett djup av hela motivet!
.:♥:.
Magnolias doohickey igen, 'dragonfly' den här är VERKLIGEN en favorit!
Man skymtar lite av Tildas lace också, den är också så himla fiiin! ♥
Jag hoppas att det finns lite Magnolia dies till salu i Övik på träffen, så ska jag köpa en direkt!

.:♥:.
Jag har ju sytt runt motivet, som vanligt ;D jag tycker det blir himla snyggt!
Ja, ni som vet att jag kämpar med 1oo alster innan shopping ska veta att jag svettas och våndas :( jag har 10 alster kvar innan jag får handla i Övik på träffen, jag tror inte det är några problem, men jag vill shoppa så himla mycket onödigt! Så det är väl bra att jag är med i denna utmaning...
Men det är tungrott!!


Men samtidigt ska jag ju inte ge mig!
Jag SKA fixa detta!!!

Tack för titten och alla gulliga kommentarer


8 kommentarer:

  1. Camilla....jag säger som en gång förut! ;) Du som inte shoppar ngt just nu själv lyckas inspirera så otroligt mycket så det är helt sjukt. Den här lilla fairyn är hur söt som helst! :D HM? Undrar om den kan hittas på mässan i Helsingborg på söndag *huga* Vågar jag åka?? ;)
    Förstår verkligen att du gillar Magnolias dies, jag rådiggar dem själv ;)

    Här kommer svaret på din fråga: det finns två sorters ovala spelliesar att välja på. Jag använder den som heter "petite ovals" och "petite scalloped ovals". Mkt snyggare än de "vanliga" om jag får säga vad jag tycker ;)

    Kram och trevlig helg gumman! TGIF!! ♥

    SvaraRadera
  2. Jättesött kort! Känner igen mig med stämplarna...många av mina används också alldeles för sällan...får ta ett ryck och använda dem bättre!

    Beundrar verkligen ditt skapande utan att shoppa...funderade också på den utmaningen, men det sprack direkt för mig :)

    Ha det gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. det är så hedervärt - 100 alster utan att shoppa nytt - finns inte på kartan att jag skulle fixa det =)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med ovanstående skribenter! Det är inte lätt att göra så många alster utan att shoppa. Skulle själv behöva hoppa på den utmaningen!

    SvaraRadera
  5. Jag fattar inte hur du klarar av det, jag skulle aldrig klara av att göra så många fina alster utan att shoppa:)Du ska ge dig själv riktig kredit du är så himla duktig på att skapa Kamilla:) Ha en toppen helg, kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  6. åååh så fint kort!!! Helt bedårande!! Allt är så himla fint, söta motivet, alla dekosarna...och att du kan sy!! *imponerad* jag kan inte ens sy en rak sträcka ifall jag var tvungen...*S* ha en underbar helg & tack för inspirationen! =)

    SvaraRadera
  7. Tycker så mycket om dina kort med lager-på-lager-effekt och alltid ett vackert färglagt motiv!

    SvaraRadera