lördag 25 september 2010

En underbart fin award...

...kom det :D
Det är ju fantastiska Louise  och underbara Cornelia som förärat mig denna fantastiska skapelse!!

Reglarna för awarden är:
* kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den
* tacka och länka till den man fått den av
* nominera 7 andra bloggare och länka till dem
* berätta 7 intressanta saker om dig själv
Jag skickar denna vidare till:

Min fantastiska Lene

Min nya Team kompis AlaEmmeli

Min underbara Annica
(som inte vill ha awarder, men det struntar jag i!!)

Min goa Erika

Min duktiga, fantastiska kortmakare Sinikka
Min vapendragare i 1oo alster Petra/Peu

Superba TesaB

Japp, då var det 7 saker om mig då...
1. Jag är förkyld just nu -JÄTTEFÖRKYLD :(
2. Jag har köpt jättedyra penslar som inte alls var bra...
3. Jag läser tidningen baklänges
4. Jag älskar att tvätta
5. Jag hatar att städa
6. Jag är stolt över min fina familj och mina snälla vänner
7. Jag längtar efter att få shoppa scrapsaker, eller mest stämplar, faktiskt!

Ja, det var lite om mig :D

7 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Tack för denna fina award. Så snällt av dig! Jag blev väldigt stolt att få den av dig!
    Ha en skön söndag och var rädd om dig!
    Kramizar från Lene

    SvaraRadera
  2. Hejsan min vän. Tack för awarden jag fick av dig. Och att du omskrev mig så som du gjorde. STOLT!!!!
    Skall sätta in den på min blogg.
    Har du fått tag nu i bra penslar?????
    kram Sinikka

    SvaraRadera
  3. Men så söt du är! :) Tusen tack gulliga du!
    Ha de jättabra, & kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Tack för awarden söta Camilla. Hmm, du kanske får skriva nu du "f.d. vapendragare i 100-alsterkampen". Jag trillade dit när jag gjort lite mer än hälften.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack goa söta Camilla för den fina awarden, jag blev jätteglad! ♥♥♥ Kramar Emmeli

    SvaraRadera
  6. Tusen tack Camilla!! =o)
    Nu återstår för mig att ordna så den kommer vidare i cyberrymden.
    Vi ses imorgon! =o)
    Kram
    Erika

    SvaraRadera