torsdag 12 augusti 2010

100 alster innan jag shoppar igen!

Det är verkligen en otrolig utmaning, att inte köpa något nytt innan jag har skapat 100 alster!!!
Men samtidigt känns det spännande och roligt, utmanande och ja, kommer jag att klara det?

Vår inspiration är Anna som redan skapat 1oo alster utan att shoppa!
Det finns en hel hög med tjejer inne på Svensk scrapbooking som antagit denna utmaning och det är verkligen kul att läsa och se vilka fler som skapar med det överflöd man har.

Några undantag har jag satt i min kamp att skapa 1oo saker och det är...
Limprodukter är OK att köpa, stämpeldynor och chalks, likaså Cardstock. Ett till undantag var de fina Magnolia diesen, och dem kommer jag att använda under min 100-alster resa, varför ska jag köpa något som bara ska ligga??? ;D

Jag har redan skapat 12 saker, och det är verkligen PERSONLIGT REKORD!!
Det känns jättekul helt enkelt!!

Jag ska försöka få tummer ur och blogga mina alster, jag har verkligen inte varit en flitig bloggare tyvärr :( men det blir så ibland...

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. då har ja redan förlorat haha har köpt min man ju och 40 Cardstock!! till julkorten har ju fått beställning plus storbeställning till bröllop.. Men lycka till

    SvaraRadera
  2. den utmaningen skulle jag behöva anta! lol shoppar mer än vad jag skapar...

    SvaraRadera