onsdag 26 augusti 2009

Ett år går så fort...

OJOJ vad tiden går foooort!!
Det har blivit dags att ta ett steg tillbaka och låta det komma nytt och frächt blod till designteamet på


Jag vill tacka Linda för detta underbara år som gått, allt fint material som jag fått möjlighet att skapa med, alla utmaningar jag ställts inför, jag har inte bara skapat, jag har utvecklats och hittat min stil!

Jag är så oerhört tacksam och glad att jag fick en designplats hos Linda...jag kommer aldrig att glömma det telefonsamtalet den måndagen när Linda ringde mig!!! Oooh ljuva lycka!
Men ni slipper mig inte så lätt ;D Jag kommer ju att hänga kvar som gäst designer, och skapa lite till StämpalStudion då och då :D

TACK LINDA FÖR ALLT!!!


Är du sugen på en Design plats????

LÄS HÄR!!!!
(¯`'•.¸ -:¦:-•:*'""*:•.-:¦:- ¸.•'´¯)

Nu är det dags!!

StämpelStudion söker ett nytt Design Team!

Nu har det gått ett år, och det är dags för StämpelStudion att
tacka Kamilla, Zanya och Tattorosen för året som gått!

Vi har gemensamt beslutat att dessa duktiga tjejer kommer
finnas kvar som stående gäst-dt´s, för att komplettera det nya teamet. Zanya
kommer även att finnas kvar som DT-ansvarig, kursledare och allmän hustomte i
butiken.

Att vara medlem av detta gäng innebär att man regelbundet kommer få ett
paket med posten, som innehåller material att skapa med och som kanske inte är
det man vanligen brukar arbeta med eller skulle välja själv.

De kanske inte heller är sammansatta som man skulle kunna tro
att de ”borde” vara utan kommer att innebära mer eller mindre utmaning från en
gång till en annan.


Vi vill också att du har en aktiv blogg (alltså att du själv
uppdaterar den ofta), är aktiv på ett eller flera forum samt känner starkt för
att representera StämpelStudion och dess varor.

Ett extra plus är det om du gillar att hålla ögonen öppna för
nya varor odyl.


Hur gör man då för att ansöka?- Maila oss och
visa oss ditt skapande i följande alster, bilderna bör inte vara/ha större
upplösning än 500x500 pixlar:(Man kan söka som kortmakare, scrappare eller både
och. )

1. Kortmakare : Skapa ett helt nytt kort till ansökan, samt skicka med två
av dina bästa alster som också representerar din stil.


2. Scrappare (LO´s) : Skapa en helt
ny layout till ansökan, samt skicka med två av dina bästa alster som också
representerar din stil.


3. Skriv gärna en liten artikel om
favorit teknik, verktyg, tips & idéer eller något annat som kan inspirera
eller varför inte betygsätta/recensera en produkt och vidare berätta kortfattat
om hur och varför du kommit fram till ditt omdöme.


4. Skicka med en länk till din
blogg/onlinegalleri.
Berätta vilka forum du är aktiv på och gärna under vilket
nick/namn.

Äger du stämplar och dekorationer vi har i vårt sortiment får du gärna
använda dem. Vi ser gärna att det är helt opublicerat material (med det menar vi
både bloggar och gallerier) MEN det är inget krav utan känner
ni att det passar in på någon av de ovanstående punkterna så går det bra att
använda det.


- När dessa är gjorda vill vi även att du skriver lite om dig
själv där du berättar vem du är, varför du vill bli en del i StämpelStudions DT,
hur länge du pysslat med stämpling/scrapbooking, vad det är du tycker bäst om
att skapa med (tekniker, material och verktyg).


- Vi vill också gärna veta om du skulle vara intresserad att
hjälpa till på event där StämpelStudion finns representerade, hålla i demos,
skriva artiklar om olika tekniker och annat smått och gott som läggs upp i
StämpelStudions blogg.


Du är VARMT
VÄLKOMMEN
att ansöka fram till och med den 7 september!

Bidragen mailas på info@stampelstudion.se – märk mailet
”Design Team!”
På samma mail hör du även av dig om det skulle vara några
frågetecken som behöver rätas ut! Är det så att du känner att du inte uppfyller
ovanstående önskemål, maila oss ändå! Vi är inte omöjliga
LYCKA TILL
och kom ihåg att skicka det du tror på inte vad du
tror att vi vill ha!
VÅGA! VÅGA! VÅGA!!!....klart ni gör!!

Kramar från Linda

(¯`'•.¸ -:¦:-•:*'""*:•.-:¦:- ¸.•'´¯)

4 kommentarer:

  1. Hur fort går ett år egentligen?? Dags för mig åxå att lämna Pysselparadiset....Inte konstigt man blir gammal...
    Du har verkligen gjort så fint till Stämpelstudion.....och vad kul att vi får se dig där ibland i alla fall:)
    Funderar på att söka DT plats, men vet inte om jag vågar.....dom lär ju byta ner sig om dom skulle välja mig....Blir inte lätt att fylla era platser:)

    Ha det gott min vän!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag skulle nästan vilja söka jag också...
    Men nej, är nog för långsam, haha.
    På ett sätt skulle det vara kul, men på ett annat... hm, blir det inte hemskt mycket press och stress över det?
    Nu frågar jag ju alltså ett Proffs här! ;-)

    Och ja, att fylla din plats..och de andra tjejernas.... Nja, bara där får jag ju lite ångest, haha.

    Kram på're!

    SvaraRadera
  3. Jisses har det redan gått ett år! Tråkigt att DU och DE andra försvinner, men sammtidigt är det ju nog så att det måste till lite nytt ibland.
    Har haft det jätte trevligt hos Inger! Synd att det är så långt till dig, annars hade även du fått besök!
    Ha det gott vännen!
    Massor av kramizar från Lene

    SvaraRadera
  4. Åhh Kamilla, vilken förlust Stämpelstudion råkar ut för nu!!
    DU är/ gör sååå fantastiska skapelser! :-)

    SvaraRadera