söndag 10 maj 2009

Uppdatering, uppdatering, uppdatering :D

Jisses vad tiden går fort när man har massor att göra :S
Jag har ju hunnit vara på en underbar pysselträffs-mässa, träffat min underbara DT-mamma Nettan :D
Min DT-kollega Carina fotade friskt....en annan hade med sig kameran, men tog inte en enda bild ...fyyy på mg :(
*********************************
I veckan så fick jag en KAOS award i min lilla brevlåda från Lotta
Med motiveringen
"Denna lilla award ska en tjej få som är så otroligt duktig på att få till helt underbara alster....oavsett vad hon tar sig för. Hon ger så mycket inspiration och hon kommer ofta med små tips och trix. Och hon gör mig alltid glad då hon lämnar så gulliga kommentarer efter sig."
OOOOoooo kan man bli annat än rörd och glad??!!!???
Såhär snygg var den som jag fick av Lotta....rosa, heeeelt underbaaar!!!
Bild från Lotta
En KAOS-award är????
Jo, det är KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller: Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig SkaparglädjeSkaparens eget namn. Storlek: 10x15cmSedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.
Så nu ska jag fundera ut 3 stycken underbara bloggare som jag ska ge vidare till!!
*****************************
Också fick jag mig en trevlig överasskning när jag tittade in i Pysseltagens blogg
Jag vann Aprils månads tävling tillsammans med Essmo :D
Jag blev så himla glaaad, TACK snälla Inger och designteamet!!!
Detta fina godis låg i min låda i fredags, snacka om snabb leverans!!!
bild från pysseltagens blogg
*******************************
Och så har jag fått några Awarder av sötaste Angelica/Dolliver en tjej med underbar humor och sprudlande fantasi och energi :D


Tack vännen, du vet att du rockar mina sockar ;)
STOOOR KRAAAAM
************************************
Jahapp, jag hade tänkt pyssla massor i helgen, men jag har inte ens packat upp mina pysselsaker från helgen, jag har några alster att fota...så jag hoppas jag hinner idag, jag har lite av en bok att läsa klart, men nu ska vi dra vidare till Lyllebo, men jag tar med mig mina läxor dit :D
sååå snart hoppas jag

17 kommentarer:

  1. Jag har saknat dig, men förstår att det är hektiskt nu i slutet av terminen. Grattis till din KAOS - det är dig väl unt, tyck' ja'!

    SvaraRadera
  2. Såååå skönt att du är tillbaka, du fattas mig när du inte är här!
    Så härlig en Kaos award du fått! En jättekul ide!
    Ha det gott min kära vän och du... tänk på dig själv, det finns bara en av du och det är just DU!
    Massor av kramar från Lene

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla awarder, och vinsten.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina awarder och till vinsten. Du är värd allt med RÅGE.
    Kortet är jättefint. Ser fram emot att se allt det andra du ska visa framöver.
    PS! Har skickat ett litet mail till dig. Du kanske inte hunnit läsa det.

    Kramar
    Petra

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla awarder!! & ett särskilt grattis till den underbara kaos awarden!! Jättefin!! Hoppas att allt är bara bra?!! Kramar från din vän Lena

    SvaraRadera
  6. Grattis till all väl förtjänad uppmärksamhet!

    kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarderna och vinsten! Kämpa på det sista nu innan terminen tar slut. Kram!!

    SvaraRadera
  8. Grattis till KAOs awarden och de andra awarderna! Det är du väl värd! Nu är det bara liiite kvar på terminen så kämpa på in i det sista!
    kramis
    Pernilla

    SvaraRadera
  9. Jaaa! heja oss! *fniss* underbar vinst, verkligen!

    kram kram!

    SvaraRadera
  10. Hej hej! Va kul med uppdatering, har nog allt saknat dig :-)
    Grattis till vinst och awarder!!
    Kram ztina

    SvaraRadera
  11. Åh här är du ju.....jag har ju saknat dig:) Du får inte rymma iväg sådär....man blir ju orolig.

    Kul att du tyckte om min KAOSaward....och vilken tur jag hade att du gillade rosa....det hade jag ju ingen aaaaaaning om..hihi...

    Grattis till din vinst åxå!

    Kämpa på nu med ditt läsande....inte långt kvar nu:)

    Kram

    SvaraRadera
  12. En sån fin award du fått, stämplen är jättesnygg! Lyllos dig som vunnit, alltid kul med nytt material :o) Ha det så gott!
    kramar
    Camilla

    SvaraRadera
  13. ja, jag har oxå saknat dig, välkommen tillbaka :)
    Grattis till vinsten och den fina awarden, det är du värd, du gör så fina alster gumman!!!
    Lycka till med läsandet!!!Kram Lena

    SvaraRadera
  14. Grattis till både KAOS.-awarder och "vanliga" awarder! Du har verkligen förtjänat dem! Lottas motivering kan nog de flesta här stämma in i - sådetså! *ler*

    Vilket härligt godis du fick i lådan - Grattis till vinsten!

    Hoppas också att du hinner lägga upp de nya alsterna - vi vill ju ha mer ögongodis! *skrattar*

    Och tack för sockrockningen och dito!

    Ha de bäst snäckan!
    Kraaam / Angelica

    SvaraRadera
  15. Grattis, grattis och grattis! Till alla awarder, och din fina vinst! Du är väl värd alltihop! :)
    Kram Annica

    SvaraRadera
  16. Grattis till alal din awarder de är du verkligen värd. KAOS awarden var jätte fin, det är en väldigt speciell award att få.
    Ha det gott.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinsten =D
    Å det ser ju så roligt ut med den där KAOS grejen! Jag ser att den börjar sprida ut sig i olika bloggar nu ;P

    Ha en härlig tisdag!!

    Kram!

    SvaraRadera