tisdag 16 december 2008

Awards

Alltså...jag får verkligen skämmas...
Jag har fått så fina awarder och jag har inte lagt upp dem ännu...fy på mig!!!
Men nu kommer de upp med besked !!


Från Raggsocka/Cornelia har jag fått denna fina award och jag lovar att uppdatera oftare ;)


Denna har jag fått av Coffeaddicteded/Jessica, Annica, Cajaba/Carina, Ciiccii, Raggsocka/Cornelia


Denna har jag fått av Petra
Denna fina har jag fått av Lene

TACK SNÄÄÄÄÄLLA NI SOM GETT MIG DESSA!!

Jag blir så glad och tacksam, tack snälla,snälla ni!


Ska såklart ge dem vidare :D men det kommer imorgon...
Nu ska jag fortsätta att titta på Titanic, my all time favorite Movie *yyyeeey*

7 kommentarer:

  1. WOW Kamilla det var verkligen inte dåligt du har jo fått en hel samling:) ETT STORT GRATTIS TILL ALLA DINA AWARDS det är du väl värd:)Kramisar från lilla pyssel Inger

    SvaraRadera
  2. De är du värd allihop.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. du är VÄRD varenda en och alla andra som finns att få :)
    titanic orkar jag inte se igen... den är för sorglig och just nu behöver jag mer roliga saker att tänka på

    SvaraRadera
  4. Håller med de andra. Du är värd dem alla mer än väl.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  5. Du är värd att få en award för varje dag!!!
    Tyvärr ingen tur med brevbäraren idag heller...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Å nu får jag ångest eftersom jag har glömt att lägga upp dom som jag har fått! Det var väl tur att du påminnde mig då =D

    Kram!

    SvaraRadera