lördag 18 oktober 2008

Bidrag nr 1

På träffen i Övik så var en utmaning att man skulle ha pärlor på sitt alster,inte halvpärlor utan sådan amed hål... jag satte igång med ett kort och min nya magnolia stämpel och flowersoften som jag köpte av Nettan ...
så lånade jag Annicas textstämplel...så söta de var...måste nog handla lite av dem.
Jag lade en klick 3D lack och hällde på pärlor...
Sydde med floss och pärlor en liten söm.
Och duttade dit en hel del flowersoft.
Visst ser det coolt ut..jag köpte denna mix o Annica köpte vit och en rödaktig blandning så vi delade och fick fler färger ;)

Sitter och klappar på en sak som jag köpt idag...DYYYYR men ack så nödvändig nu när jag går skola...ni får se bild snart!!
Ha en trevlig Lördag kväll,det ska vi ha,vi har hyrt film och köpt liiite karra!
Muuums...

With All My Love

17 kommentarer:

  1. Fiiiiiint kort... läckra blommor och vad snyggt med pärlorna :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint kort du har gjort!! Jag bara älskar hela upplägget och detaljerna! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vackert, verkligen något att vila ögonen på! Läckert med blommorna!
    Som alltid ett jättesnyggt kort.
    Ha en härlig dag Camilla!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  4. Så fint kort. Vad många söta detaljer du fått med.
    Lift varning utfärdas.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Kortet var super!!! Hade förmånen att se det på "rikt"... Kul att träffa dig på träffen och förhoppningsvis så syns vi i snart igen... Ha det gott!! Kram

    SvaraRadera
  6. Mmm, vackert skapat! Väntar med spänning på resten:-)

    SvaraRadera
  7. Önskar att jag åxå kunde göra så gulliga kort! Vet inte vad det sitter i?.... Jag vet vad du har köpt för dyyyrrr sak.... Den lär bli värd varje krona... ;)

    SvaraRadera
  8. Jättegulligt kort. Fina blommor med fina detaljer.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  9. Jättegulligt kort, fint med flowersoft och alla pärlor! Håller med dej om att texten väcker habegäret till liv!
    Ha det gott!
    Kram,
    Lotta/ FruH

    SvaraRadera
  10. Vet inte om du har tid med sånt här men...
    du är utmanad i min blogg: http://wilderth.blogspot.com/2008/10/utmanad.html

    SvaraRadera
  11. Å så fint kort =D

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Jättefint kort, söta blommor och andra detaljer.
    Sen är jag grymt nyfiken på vad du köpt för dyyyyr grej:) Berätta dååååå!!!!!:)

    SvaraRadera
  13. Superfint kort och härliga detaljer!

    SvaraRadera
  14. Ett av de finaste kort jag sett tror jag! Älskar det verkligen. Och det där med flowersoft var något nytt för mig, men gudars så snyggt det blev!

    Tack för krya-på-dig-hälsningen i min blogg! Handen är lite bättre nu men lååångt ifrån så bra att jag kan städa igen ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  15. Åh, vilket vackert kort! Vilken fin effekt det blev med flowersoften!

    SvaraRadera
  16. camilla vännen. Du mår väll bra? Längtar efter något nytt från dig!
    Ha en underbar helg!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  17. Åååå, vilket underbart kort!
    kjam..

    SvaraRadera