torsdag 28 augusti 2008

Shakerkort

Jag har gjort ett shakerkort & det var så kul!!
Dagarna före fick jag faktiskt 2 aborrar Fishing
& i mitt senaste DT-paket från StämpelStudion så fick jag massa "Maskulina" stämplar Smile Verktyg & fiskegrejor!

Så jag stämplade motivet med stayzon på krymplast & skärde ut fisken från "brädan" med skalpell,sedan målade jag den som en aborre med akvarellpennor!


Här är själva shalerboxen,jag hittade små glaskulor från DollarStore som jag blandade i & så hittade jag några små microglas pärlor som jag antar kommer från nåt pysselpaket som man fått genom åren....



Nä,nu ska jag fortsätta städa,för nuuuu snart börjar allvaret,på Måndag kl 10.00 ska jag börja skolan. Studying
då är det slut på "sötbrödsdagarna" som min gubbe säger.

With All My Love

9 kommentarer:

  1. Helt underbar. Häftigt också. Måste jag också testa någon gång.
    Lycka till i skolan.

    SvaraRadera
  2. Kan bara säga WOW!!

    SvaraRadera
  3. Kamilla, du är grym på att göra kort! Vilket pill, vilket tålamod......

    SvaraRadera
  4. Härligt kort!! Ett riktigt pillergöra... Underbara papper... Helt i mina färger!

    SvaraRadera
  5. Wow, vilket häftigt kort.....att du orkar sitta med sånt pilleri.....Men resultatet blev verkligen KANON!!

    SvaraRadera
  6. Åh vilket häftigt kort, jättefint!!!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. åhh vilket fint kort!!! vilken jättebre ide med pärlorna som vatten=)

    SvaraRadera
  8. Super coolt och snyggt :)

    kram

    SvaraRadera