måndag 7 juli 2008

En Award


TACK SÅ MYCKET TJEJER!!!
Det värmer mitt hjärta när jag blir nominerad av er TACK,TACK,TACK...
Så här låter Awarden:
Who gets the "Brillante Webblog Award"?
Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.
Så mina 7 går till:
Jag skulle vilja nominera ALLA som läser & kommenterar i min blogg,era kommentarer gör mig så glad!!!! Så är du en av dessa,smussla en award med dig ;)
KRAAAAM till er alla!!!
Jag har blivit utmanad &så men det kommer imorgon ;)
Vi ses!

9 kommentarer:

  1. Passar på att utmana dig jag med ;)
    Kram tjejen :D

    SvaraRadera
  2. Tack och grattis i efterskott!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅH sötis dej!!! Vad glad jag blir. :) Tack! Ska genast klura på vilka jag skulle vilja skicka vidare awarden. Kraaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  4. Åh gulle dig! Men vad gör jag med detta? :) Jag är ju alldeles "rudis" på sånt här, nybliven bloggare som jag är...

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Camilla!
    Om du bara visste hur mycket det betyder för mig att få den av just dig!
    Du är bara bäst!

    Ja det var trevligt på mässan.
    Linda från Stämpelstudion har ju ett helt otroligt bra minne.
    Min svärdotter och jag pratade med henne på mässan i Sävsjö och hon komihåg min svärdotter så det blev lite prat dem emellan.
    Kul tyckte jag!
    Ha det gott min vän!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  6. Kamila, du har även fått denna award av mej med!
    Grattis i efterhand !
    Kram,
    Lotta/ FruH

    SvaraRadera
  7. Skickar en award till dig från mej, du är SÅÅÅ duktig och du inspirerar mig verkligen!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Tusen tack! Vad det värmde!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. jag har utmanat dig i min blogg

    min blogg www.oliviiias.blogg.se

    SvaraRadera