söndag 11 maj 2008

Utmaning Doodling

Ännu ett bidrag till Allt om Scrap denna gång är det Doodling
Så här låter den:

Inget mönstrat papper....DOODLA!
Klotter! Ni vet såntdär klotter man kan ha på blocket under en föreläsning eller ett telefon samtal....Kallas också för Doodling! Gör en LO, kort, altrat eller något annat som är DOODLAT! Du får inte använda mönstrat papper....BARA DOODLA OCH KLOTTRA Du får färglägga, dekorera hur du vill. Enfärgat cardstock går också bra! Du kan doodla hur många papper som helst...men inget av dom får vara mönstrat! Det får du stå för själv!

Har ni inte varit inne på AoS så gå in & kolla på alla fina bidrag som har gjorts,det är otroligt!!!



Mitt är lite mindre blygsamt...
Jag gillar "Klick papperet som jag såg på nån LO nånstans i mitt bloggsurfandet & har inte hittat det i nån webbshop så jag gjorde ett eget.
Likaså det randiga mönterpapperet.


Här har jag gjort en egen dekos i form av en blomma av OH-plast,jag har gjort en bildserie hur jag går tillväga som jag ska visa strax..det blänker lite på plasten...


Gömd journaling (som jag har på många LO:s annars glömmer jag vad som eg hände när & var & hur ;)


Nu ska vi till Lyllebo för kidsen ska hämta hem studsmattan...
Vi ses

3 kommentarer:

  1. herre Gud... vad snyggt!!!! Doodla är jag helt värdelös på så den utmaningen skulle verkligen fått mig att svettas massor.
    Det blev så fint med ditt eget gjorda papper!

    SvaraRadera
  2. You made my day!! Blev så glad över din kommentar i min blogg och vill bara säga tack och skicka över en stor kram! Så när jag var här var jag tvungen att rota runt lite, vilka roliga idéer du har på dina LOs! Egengjorda oh-blommor, så toksnygga och coola! Vad härligt det var att komma hit och få en inspirations-boost! Kram och hoppas att du har en fin pingstdag.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken snygg LO, "klick-
    pappret" är perfekt till!
    Ser fram emot din blombeskiving, den är sååå läcker!
    Kram,
    Lotta/ FruH

    SvaraRadera