lördag 10 maj 2008

Färgutmaning 1 färg-1000 nyanser

Så fortsätter mitt scrappande på Allt om scrap det är så kul & så många roliga utmaninger
Så här låter den:


Denna utmningen är:
1 Färg - 1000 Nyanser!
Gör en LO, kort, altrat...ja något du känner för, men ANVÄND BARA EN FÄRG! Anväd hur många nyanser av färgen du vill ,olika strukturer och material, dekorationer och annat! MEN BARA EN FÄRG!

En färg...jamen då blir det rosa-såklart




det är bara synd att jag scrappar så sakta...jag lägger dit,tar bort,lägger till nåt nytt... funderar
Ja,sån är jag i mitt scrappande...sedan pausar jag vid datorn,kikar i forum,gallerier insuper inspiration.. Så jag kanske inte scrappar sakta..jag kanske surfar förmycket...

Nu ska jag fortsätta med min doodlade LO...inget att tävla med eftersom det finns så vansinnigt duktiga doodlare,men kul ändå & så får man lite gjort.

Många har frågat om min blomma som jag har på min "This is ME" så jag har gjort en bildsereie som inspiration så ni får steg-för-steg hur jag gjort,välkommen tillbaka.

Vi ses

3 kommentarer:

  1. du är såå himmla duktig =)
    är det ok om jag länkar till din blogg från min?

    SvaraRadera
  2. Du är en ren inspiration! jag gillar dina alster.. Men det vet du ju redan.. :D

    SvaraRadera
  3. Den är jätte härlig, underbar att titta på. Jag kommer att lifta en av dina Lo på ett gammalt kort jag hittat.
    Kram Lene

    SvaraRadera