måndag 24 mars 2008

Photoshop i min ägo...

Jag skulle ju köpa en scanner & photoshop hade jag bestämt,ett vanligt PS Elements 5,0 så jag kan redigera bilder & sådant,läste massa tips i senaste Scrapbooking mm om hur man konverterar bilden & lämnar en detalj i färg...då visar det sig att min gulle lillebror har det!!!
Så nu har jag PS i min dator
TACK LILLEBROR
Nu ska jag vara vaken hela natten för att redigera & konvertera !!!
Jag har ju faktiskt påsklov nu så här ska det skapas..millioner idér i huvet & en hel vecka att skapa,kan det bli bättre...?
Imorgon ska jag skapa efter en skiss från SmultronPia som har scrapblock...så kom igen,skicka ert bidrag ni &så

Så ses vi !!

3 kommentarer:

  1. Å tackar=) Tänk att jag hittade hit fast du hade skrivit fel adress=P .se istället för .com haha=) men jag är vaaaan bloggare så jag förstår haha!

    Underbara LO's du gör! Och kul att bli medlem i teamet på scrapbooking kan jag tänka mej!=) Grattis!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har också PS och jag tycker att det är jätteroligt att hålla på med. Inte speciellt svårt heller. Jag har en bra handledningsbok till som heter: "photoshop elements 5 för digitalfotografer" av Scott Kelby som verkligen beskriver ALLT man kan tänkas behöva. Kan starkt rekommenderas eller så har din lillebror den?
    Din fråga i min blogg om vilken pro markers penna jag använde som skugga till "0tto": cool grey 1 använder jag alltid som skugga.
    Ha det gott på ditt påsklov! (avis är jag allt)

    SvaraRadera
  3. ojojojoj, då kommer inte du att sova på hela veckan... Det värsta är att sätter man sej framför datan på kvällen och ska fixa lite med fotona, så kommer man på den ena idén efter den andra. Och klockan blir 1 och 2 och ibland 3, men sen är man ju skittrött dan efter... Men LYCKA till det är kul.
    Och Grattis, har nog alltid sett dej på SS.

    SvaraRadera